LEJ DJ SOM TOASTMASTER

Jeres bryllupsdag vil være én af de største dage i jeres liv. En dag som gerne skulle foregå problemfri, hvor der kun er de gode minder gemt til resten af livet.

Hos os kan I tilkøbe muligheden for, at vores DJ agerer toastmaster, naturligvis samtidig med musik afvikling, og dermed koordinerer dagens program, så I får en helt perfekt dag.

Lej en professionel
toastmaster

En toastmaster har en meget stor betydning for jeres bryllupsdag. Men det kan ske, at I enten ikke kender en person der kan/vil håndtere opgaven, eller blot ikke ønsker interne gnidninger blandt evt. familiemedlemmer og venner. Derfor er vores koncept helt oplagt. På den måde vilalle jeres gæster nyde den store dag sammen med jer. Lad blot os om, at få dagen til at fungere problemløst.

Vi sørger for at jeres toastmaster er helt kompetent til opgaven. Toastmasteren er struktureret, skaber overblik og har ikke noget imod at tale til store forsamlinger. Det er en stor opgave at stå med. Men vi sørger for at opgaven klares til perfektion.

Opgaven starter allerede
før festen

Jobbet starter allerede før festen, og typisk flere måneder før. Vi sørger for at alle taler og indslag bliver registreret, og bliver udført i korrekt rækkefølge på selve dagen. Jeres toastmaster er nemlig med jer hele vejen. Vi sørger for at alle jeres gæster kan komme i kontakt med os. Vi koordinerer tidsplaner, taler, indslag og generel kommunikation alle parter imellem.


Under en bryllupsfest kan der nemt opstå akutte situationer, der hurtig kan udløse "alarmer" i køkkenet. Vi har stor erfaring med at skære igennem, når det gælder, og kan handle på sekunder. Her tager vi stressen af jeres skuldre, sørger for at I intet bemærker, og at gæsterne er bekendt med forløbet.

Stor erfaring fra tidligere bryllupper




Gæster kan altid komme i kontakt med os




Tidsplan med korrekt rækkefølge af indslag




Vi sikrer brudevalsen sker inden kl. 24.00

Fordele ved vores toastmaster

Pris på toastmaster

  • Gæsterne kan altid kontakte os inden festen

  • Alle indslag registreres, og bliver udført i korrekt rækkefølge på dagen

  • Toastmasteren hjælper folk til deres pladser, byder velkommmen og giver almen informationer

  • Gnidningsfri kommunikation mellem alle parter, herunder fotograf, kokke, tjenere mv.

  • Der sørges for at gæsterne er tilbage på pladserne ved taler og indslag

  • Toastmasteren præsenterer taler og indslag

  • Tidsplanen overholdes, så brudevalsen nåes inden kl. 24.00

Gælder kun ved bestilling af DJ med musik under spisningen.

Kundeanmeldelse

Vi har helt fra første dag fået en fantastisk service af " Diskotek til din fest"Mail korrespondancer og telefon opringninger for at forventnings afstemme.Venligt personale, det var yders lydhør for at imødekomme vores ønsker.


Genialt koncept med toastmaster funktion. Vi var i trygge hænder, og DJen formåede på en god måde og med glimt i øjet at koordinere alt fra taler, sange, underholdning og mad så vi inden midnat kunne danse brudevals.


Vi havde en helt igennem fantastisk fest.


Vi kan kun anbefale " Diskotek til din fest"

★★★★

Ninna Nielsen

Anledning: Bryllup

Lej en DJ til bryllup

KONTAKT OS

Diskotek Til Din Fest

CVR: 38167839

+45 28866700
info@diskotektildinfest.dk


ÅBNINGSTIDER

Mandag - fredag: 09.00 - 16.30
Andre tidspunkter efter aftale

Vagttelefon: hele døgnet


Diskotek Til Din Fest, voksendiskotek fra Holstebro

HELE DANMARK

Lej en DJ i hele Danmark:
Jylland, Sjælland, Fyn og øerne

SOCIALE LINKS